2024-03-19T14:31:13+02:00

"איפור טבעי" הוא מושג רחב וחמקמק המתייחס בעצם לאיפור שלנו בשגרת היום יום. אם מנסים לפצח את מסתורי המראה הטבעי – אפשר להגדיר אותו כסגנון איפור אישי ויומיומי המדגיש ומשפר את המראה בלי ליצור דרמה.

איך משיגים את המראה הטבעי? בעזרת הטיפים המקצועיים של קרליין תוכלי ליישם טכניקות ומוצרים חדשים שיעזרו לך להפיק את המקסימום באיפור יומיומי ובמינימום זמן.

איפור טבעי ליום יום – הטיפים של קרליין:

  1. ניקוי, לחות, פריימר

    שלב חיוני שלא ניתן לוותר עליו אם רוצים להשיג מראה רענן, אחיד ועמיד לאורך כל שעות היום. שלב ההכנה מתחיל כל בוקר עם שטיפת הפנים עם סבון עדין, מריחת קרם לחות (עדיף עם מסנני קרינה) ולאחר שהלחות נספגת, פיזור פריימר רב תכליתי או בהתאם לסוג העור. כאשר העור עתיר לחות – האיפור שומר על הרעננות ובעזרת הפריימר אינו שוקע לקמטוטים ואינו 'נוזל'.
    בסוף היום (בכל שעה ובכל מצב…), מקפידים להסיר את כל האיפור עם מסיר איפור, לשטוף את הפנים עם סבון רגיל או סבון גרגירים ולעסות קרם לילה עשיר במרכיבי הזנה ולחות.

  2. התאמת מייק-אפ וקונסילר

    שלב אותו בונים על פי העדפות אישיות ומצב נתון של העור כמו אזורי יובש, כתמי פיגמנטציה, אדמומיות או צללים כהים. בחירת מייק-אפ

    מתחילה בהתאמה לדרגת הכיסוי הנדרשת ובחירת הקונסילר
    בהתאם למצב הנוכחי של פגמי עור.
    אנו ממליצים להיעזר בצוות המקצועי שלנו בנקודות המכירה כדי להתאים את הגוונים והמוצרים באופן אישי וגם בהתאם למזג האוויר ולסגנון החיים: עבודה משרדית בתאורה כחולה, נסיעות ברכב או פעילות בחוץ בחשיפה לקרינת שמש וזיהום סביבתי.

  3. איפור עיניים

    איפור טבעי לא מכתיב בהכרח בחירת צלליות בגווני ניוד. כל גוון שמחמיא לצבע העיניים שלך מתאים. לחילופין ניתן לוותר על צללית צבע ולהשתמש בעפרונות תיחום, אייליינר או מסקרה כדי להדגיש את אזור העיניים. את המוצרי איפור עיניים תוכלו למצוא כאן.

  4. שפתיים

    בחירת צבע וסוג השפתון גם היא העדפה אישית לחלוטין. שפתון אדום-אש לדוגמא, המשתלב בטבעיות עם מבנה השפתים ואיפור העיניים יכול להיות גם הוא חלק מ'איפור טבעי'. העקרון המנחה: איזון והתאמה לסגנון לבוש ולפעילות היומית.

  5. סומק או ברונזר?

    סומק הוא אחד המוצרים שיכול לעשות את השינוי בין פנים ערומות ועייפות – לפנים רעננות וחיוניות. סומק אפשר למרוח על כל העפעף העליון במקום צללית, כמחטב עצמות לחיים וקו הלסת, או במקום מייק-אפ. למראה רענן וקליל בחרי סומק שיעניק לפנים גוון וורדרד – אותו הגוון מתוק ונכסף המאפיין את הלחיים של התינוקות. הברונזר, לעומת הסומק, דורש עדינות ויד קלה עם המברשת בפיזור על כל אזור הפנים והמחשוף. אם את שואפת למראה טבעי המנעי מפידור הפנים בשכבת צבע עמוקה של ברונזר, במיוחד בעונת החורף. את הברונזר מפזרים בתנועות קלילות
    מאד על נקודות האור של הפנים כדי להשיג מראה טבעי של "נשיקת שמש".

  6. הדגשה, הארה, הצללה

    הכרות עם מגוון מוצרי איפור המקצועיים המפסלים את הפנים, מנטרלים כהויות או מחטבים את מבנה הפנים, יכולים להעניק לך יתרונות משמעותיים ביצירת מראה טבעי ונקי מפגמים וחוסר אחידות. בניגוד לדעה הרווחת, רובם אינם גוזלים זמן יקר בשגרת האיפור, חלקם יכולים לשמש כתחליף למוצרים רגילים כמו פלטת השימרים Shimmer & Glow שבה ניתן לשמש במקום צלליות, סומק או ברונזר.

  7. זמן יקר

    כל רשימת הטיפים למעלה תתפוגג כמו עשן אם שעות הבוקר שלך הם מרוץ סיזיפי נגד השעון. חלוקת זמן יעילה בבוקר, יכולה לעזור לך להשיג את המראה המושלם תחת לחץ. הכנת העור לקראת האיפור ניתן לעשות במקביל לצחצוח שיניים או במקלחת. מריחת הבסיס במקביל לבחירת הבגדים ובהתאמה אליהם. את הסומק והשפתון – במכונית או במעלית בדרך לעבודה.