2022-09-29T11:21:52+03:00

אחד ממוצרי האיפור הפופולריים ביותר בקרב נשים הוא המסקרה. יש נשים שירחיקו לכת ויגידו שאיפור ללא מסקרה הוא לא באמת איפור, בעוד שנשים שלא אוהבות להתאפר בכבדות, או לחילופין אין להן תמיד את הזמן לכך, יעידו כי מספיק שהן מורחות מסקרה על הריסים וכבר הן נהנות מבוסט של ביטחון עצמי.

אם את שואלת אותנו, כולן צודקות: מסקרה זה מוצר איפור שהוא בגדר חובה בכל תיק איפור; גם אם זה המוצר היחידי שנמצא בתיק הזה. למה? כי הוא נותן את הבמה לחלק הכי חשוב בפנים: העיניים. מבלי ליפול לקלישאת ה"עיניים הן הצוהר לנשמה", טיפול נכון בריסים יכול להקפיץ כל מראה בשניות ספורות, לתת מקום של כבוד לעיניים ולהפוך אותן למוארות יותר, בולטות יותר וכמובן – יפות יותר.

כן, הבנת נכון. הגיע הזמן לשבור את הסטיגמה שגורסת שבשביל "לדפוק הופעה" צריך לבלות זמן רב מול המראה ולהשקיע באיפור מלא, הכולל גם אייליינר, שפתון, מייק- אפ, סומק ועוד קצת. כי מסקרה טובה יכולה לעשות פלאים בכוחות עצמה, ללכוד את הריסים באופן מוקפד ולייצר בקלות לוק ומרשים.

אז אם את בקטע של להשיג לוק של Dress to Impress ובמינימום מאמץ, יש לנו את המסקרה המושלמת לכך; כזו שתשדרג את מראה העיניים שלך ותיתן ברק וזוהר לכל הפנים גם יחד. הכירי את ה-Lash Hunter Mascara של קרליין – מסקרה לוכדת ריסים, שמייצרת מראה מניפה מרשים להדגשת העיניים.

 

מסקרה לוכדת ריסים Lash Hunter מבית קרליין מגיעה עם מברשת סיליקון ייחודית, שבה יש קצה עגול ייחודי הלוכד את הריסים – מהבסיס ולכל אורכם. המברשת מפרידה וצובעת כל ריס וריס ומעניקה נפח גם לריסים הקטנטנים ביותר. מסקרת Lash Hunter מבוססת על פורמולת פיגמנטים שחורה ועשירה, שהיא היפואלרגנית, ללא פארבנים ולא נוסתה על בעלי חיים.

אז למה את בעצם מחכה? אם את בדרך לראיון עבודה חשוב, ארוחת ערב עם הבוס או מפגש עם לקוח עתידי – תני לנו לעזור לך להשיג את ה'לוק' הנכון, שגם ילכוד את ריסי העין וגם ילכוד את תשומת הלב מסביב, ומעל הכול – יאפשר לך ליהנות מאפקט מראה ריסים מרשים ובלתי נשכח, בקטע לא מתאמץ.

לרכישת מסקרה Lash Hunter>>