2022-09-29T11:25:39+03:00

כשמדברים על עור הפנים נדמה שכולם מדברים על נזקי הקרינה מהשמש, אבל אף אחד לא מדבר על קרינה נוספת שנמצאת סביבנו כמעט בכל מקום, ולאורך כל היום. כן, אנחנו מדברים על קרינה כחולה – אותו אור שנפלט ממסכי המכשירים האלקטרוניים, כגון סמארטפונים וטאבלטים, ונחשב עד לא מזמן כמזיק בעיקר לעיניים.

מדוע "עד לא מזמן"? כי מחקרים חדשים בעולם, ובענף הקוסמטיקה בפרט, מראים כי לקרינה כחולה שמגיעה ממכשירים אלקטרוניים יש השפעה שלילית לא רק על העיניים, אלא גם על עור הפנים שלנו. כך, קרינה כחולה חודרת לשכבות העמוקות של עור הפנים, פוגעת במבנה התאים, מזרזת את תהליכי ההזדקנות של הפנים ואף גורמת לפיגמנטציה.

להשפעה השלילית הזו יש אפילו שם בטרמינולוגיה המדעית; קוראים לזה זיהום דיגיטלי, ולמרבה הצער זה לא הולך להיעלם בקרוב. מדוע? כי על פי הנתונים, מרביתנו מבלים בממוצע כ-12 שעות ביום מול המסכים – זמן שייה שכרגע נמצא רק במגמת עלייה. כך, לא רק שהחשיפה לקרינה כחולה מסוכנת לעור הפנים; היא פשוט נמצאת כל הזמן, ובכל מקום.

אין לנו כוונה להפחיד כמובן, אבל הנתונים מדברים בעד עצמם: החשיפה הממושכת לקרינה כחולה הפכה להיות נושא שלא ניתן להתעלם ממנו, וכל מה שנותר לעשות זה להתגונן בהתאם.

היום, אולי יותר מאי פעם, כבר ברור שהחיים בסביבה אורבנית מכתיבים שגרת טיפוח ממוקדת יותר. ההבנה הזו באה לידי ביטוי באחד מהטרנדים הכי חמים בתחום הקוסמטיקה – מוצרים אורבניים. בקצרה, מדובר במוצרי קוסמטיקה שמטרתם היא "להציל" את עור הפנים מההשפעה השלילית של גורמי זיהום סביבתיים, בהם שמש, זיהום אוויר עירוני וקרינה כחולה, ולכן הם מתאימים גם לגברים וגם לנשים.

זה בדיוק מה שמציעה סדרת הטיפוח החדשה לעור הפנים של קרליין – Urban Defense, שפותחה במיוחד בהתאמה לסגנון החיים המודרני. הסדרה כוללת 3 מוצרים ייחודיים הנותנים מענה להזדקנות הדיגיטלית ומשמשים כשכבת מגן בפני קרינה כחולה והשפעות עירוניות נוספות: קרם יום – קרם לחות והגנה למניעת סימני גיל מוקדמים, יובש וקמטוטים, קרם לילה – קרם עשיר המספק לעור מרכיבי אנרגיה ומעודד תהליכי התחדשות, וסרום – תמצית מרכיבים פעילים המעניקה הגנה לעור מכל סוגי הקרינה והגורמים המזהמים.

מוצרי סדרת Urban Defense מבוססים על מרכיב פטנט מהפכני – Blue Ray Shield, המגן על עור הפנים גם בסביבה חיצונית וגם בסביבה פנימית, מסנן קרינה כחולה ממסכים, סמארטפונים וטאבלטים ובכך מנטרל את השפעה השלילית על העור, ואף מפחית את נזקי הערפיח העירוני. המרכיב הייחודי כולל גם ויטמינים, פרוטאינים וליפידים, המשמשים כמרכיבים חיוניים לפעילות התאים בכל שכבות העור.

לצד המרכיב הייחודי המגן על עור הפנים מפני נזקי הקרינה והסביבה, מוצרי הסדרה כוללים גם רכיבים מרגיעים שמעשירים את העור בלחות, מונעים תהליכי חימצון של חלבונים וליפידים בעור, ומעניקים לו הגנה מפני פגיעה של רדיקלים חופשיים וכימיקלים תעשייתיים המצטברים באוויר ומתקבעים על עור הפנים. כמו כן, כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, לא נוסו על בעלי חיים, אינם מכילים פארבנים ומתאימים לכל סוגי העור.

בטיפוח, וכמו בכמעט כל דבר אחר בחיים, חשוב לנקוט בגישה אקטיבית, שלא רק מגנה על העור אלא גם מסייעת להתחדשות שלו. כך, עם סדרת Urban Defense של קרליין תוכלו למנוע באופן מעשי את נזקי הסביבה, לשמור על בריאות העור ולזכות במראה חיוני, בריא וכמובן זוהר יותר.

לרכישת קרם יום Urban Defense >>

לרכישת קרם לילה Urban Defense >>

לרכישת סרום Urban Defense >>