2024-06-03T14:41:25+03:00

עיצוב וחיטוב תווי פנים

טכניקת עיצוב וחיטוב תווי הפנים (קונטורינג) המשתמשת במוצרי איפור ליצירת הצללות והארות, הופכת היום לחלק אינטגרלי באיפור יומיומי, בגלל האפקט המרשים המתקבל בכמה מריחות מברשת קלות. 

בסיס הטכניקה היא ניצול משחקי אור וצל טבעיים הנוצרים בהשתברות קרני אור על החלקים הבולטים בפנים - כדי ליצור אשליה אופטית של אור וחיטוב - בכל מקום ובכל שעה.  האזורים המוצללים סביב מסגרת תווי פנים כמו קו לסת, עצמות לחיים וצידי האף, מעניקים מראה מוגדר, צר יותר ובעל עומק שיוצר את אלמנט ה'חיטוב' לכל המסגרת. לאחר הגדרת המסגרת משלימים את האיפור עם טכניקת הארה המבליטה ומאירה את האזורים המרכזיים במסגרת הפנים כמו מצח, מרכז הסנטר וגשר האף במראה מואר בדיוק כמו השתברות זוהרת של קרני השמש. 

במבט מהצד נדמה שיישום הטכניקה המודרנית והפופולארית היא עניין מסובך שמתאים רק למקצועניות ודורש זמן ומאמץ, שלא תמיד זמינים בשגרת הבוקר הכאוטית. 

סרטוני הדרכה קלים, כמו הסרטון שיצר מאפר הבית של קרליין, עומר אסף, מעניקים לך את הכללים הבסיסים של הטכניקה ולאחר כמה ניסיונות אנו מאמינים כי שילוב ה'קונטרינג' בשגרת האיפור שלך יהיה מהיר וקל  עם תוצאות מדהימות שאי אפשר לא להתמכר אליו ולהנות ממנו כל פעם מחדש.

סרטון הדרכה - פלטה קונטור - קרליין

  

מוצרי איפור ואביזרים

קרליין מציעה לך מבחר של מוצרי איפור במחירים סבירים, שנוצרו במיוחד להשגת חיטוב והצללה בדרך מקצועית, קלה ומהירה.

Contour & Define Kit - ערכה מקצועית לחיטוב ופיסול תווי הפנים בטכניקה הצללות עם ארבע גוונים בסיסים. הערכה כוללת הוראות שימוש בכל גוון החל מהשלב הראשון של הצללה כהה המיועדת לחיטוב והצרת מבנה הפנים ועד להצללה הבהירה המעניקה את הטאץ' הסופי והמואר של הפנים.

Shimmer & Gloe  - ערכת הארות (שימרים) מקצועית להענקת מגע של אור לפנים ולגוף. משלבת ארבעה גוונים עוצמתיים ומוארים המעניקים זוהר ויוצרים תחושה של 'נשיקת שמש' וברק קורן לכל סגנון איפור ולכל גוון עור.

מברשת 09 - מברשת לאיפור מקצועי ומדויק של הצללות ויצירת קווי חיטוב, במבנה שטוח המעניק יכולת ליצירת קווי הגדרה מושלמים בקו הלסת, עצמות הלחיים וצידי האף. עשויה סיבים סינטטיים איכותיים ורכים במיוחד, המעניקים מגע עדין ונעים על העור.