2024-03-19T14:31:57+02:00

הקיץ הישראלי מצטיין ברמת לחות גבוהה ובקרינה חזקה משעות הבוקר המוקדמות. השילוב ביניהן יוצר מצב בלתי אפשרי לשמור על מראה רענן ומטופח בדיוק כמו זה שיצרתן מול המראה בבוקר. הפתרון: איפור עמיד לקיץ, כזה שאינו נוזל, נמרח, דוהה או סתם נעלם. במלים אחרות – מוצרי איפור של קרליין שפותחו במיוחד כדי להתמודד עם האתגר שמציב הקיץ הישראלי ויעזרו לכן לשמור על מראה רענן לאורך כל שעות היום ובכל מקום.

נשים רבות שאלו אותנו שאלות כמו מדוע צריך להחליף את מוצרי האיפור האהובים בין העונות, איך בוחרים איפור עמיד בהתאמה לסוג העור והאם מרכיבי האיפור העמיד אינם גורמים נזק לעור. הרמנו את הכפפה והנה כל מה שרציתן לדעת על איפור עמיד, טיפים ועוד.


חובבות הברק והגלוס ימצאו בסדרת "אוורלסט" (EVERLAST) 20 גוונים באריזה דו-צדדית המשלבת בין שפתון פיגמנטים עמיד וגלוס מבריק.

מסקרה "אניגמה" (Enigma) בגוון שחור עמוק, עם מברשת פטנט דו-צדדית המעניקה לריסים מראה מלא ועשיר מקו העפעף ועד קצות הריסים. מועשרת בתמצית אצות אדומה עשירה במינרלים לחיזוק גמישות הריסים ומניעת יובש, ופולימר ממקור צמחי המעניק כיסוי מקרוסקופי קל לריסים ועמידות בפני לחות, זיעה או מים.


פריימר הוא מוצר בסיס שעוזר לך לעבור את הקיץ בשלום. הפריימר מיועד למריחה כשכבה ראשונה המחליקה את מרקם העור, מתקבעת ומעניקה עמידות גבוהה לכל סוגי המייק-אפ, הצלליות או השפתונים. בקרליין תמצאי מבחר פריימרים שנותן מענה לעמידות במים, לחות או זיעה לאורך כל עונת הקיץ ולכל סגנון איפור וסוג עור.

Makeup Finishing Spray ספרי המקבע את מראה הרענן לאורך כל שעות היום ובכל מזג אוויר. תרסיס עתיר לחות המעניק תחושה מרעננת וקל במגע עם העור. יוצר שכבת הגנה מקרוסקופית השומרת על גוון חי של הצבע, מונעת זליגה ומקבעת את כל סוגי האיפור.

פריימר All In 1 – פריימר מקבע איפור המתאים למריחה על כל הפנים, אזור העיניים והשפתיים. מעניק מראה קטיפתי ושומר על איפור מושלם גם בתנאי לחות גבוהה.

פריימר לפנים מצמצם נקבוביות ( (Pore Minimizer מקבע איפור המתאים למריחה על כל סוגי העור להסוואת הנקבוביות, כבסיס עמיד לאיפור המונע שקיעת המייק-אפ לעור.

שמן פריימר מקבע איפור (Oil Primer ) – פריימר במרקם שמן קל לקיבוע איפור על עור מעורב עד יבש. מזין בשמנים ממקור טבעי, מעניק בסיס רענן וזהר לעור ושומר על עמידות האיפור לאורך שעות ארוכות.

פריימר לריסים-

לסיום, הנה כמה טיפים מעולים לשמירה על איפור עמיד בים, בחדר הכושר או במשרד

  1. הבסיס ליצירת מראה מאופר ועמיד נמצא בהכנת העור בשגרת טיפוח קיצית – שטיפת הפנים במים קרים, ניקוי בסבון שאינו גורם ליובש והסרת הצטברויות של שומן וזיעה מפתח הנקבוביות עם פילינג סקראב 1-3 פעמים בשבוע. לפי תחילת האיפור מומלץ למרוח קרם לחות או בוסטר-סרום המרווה את העור, להמתין 1-2 דקות לספיגה מלאה ולהתאפר.
  2. בסוף היום יש לנקות היטב את הפנים עם מסיר איפור המותאם במרכיביו להסרה של איפור עמיד. מים מיסילירים או ג'ל מיסלירי של קרליין (Micelle Cleansing Water\ Gel) מסירים איפור עמיד מהעיניים והפנים ללא שפשוף ומותירים תחושה נקיה ורעננה.
  3. לניקוי יעיל של אזור העיניים מומלץ להשתמש במסיר איפור עיניים ושפתיים של קרליין ( (Eyes & Lips Make-up Remover המבוסס על נוסחה דו-פאזית הממיסה ומסירה איפור ומסקרה עמידה במים ללא שפשוף, תוך כדי הזנת העור בלחות.
  4. איפור חורפי מאופיין בגוונים חזקים, דרמטיים ובוהקים. בעונת הקיץ כדאי לבחור דווקא צבעים בהירים של איפור היוצרים תחושה של עור זוהר וטבעי, מאפשרים יד קלה על כמות החומר הנמרחת על העור. שילוב של מוצרים מיוחדים המגבירים את העמידות מאפשר לכן להתאמן בשיא העוצמה, לשחות במים מלוחים או בבריכה ולהנות מאיפור שנראה רענן גם ב-30 מעלות בצל.
  5. בקיץ עדיף לבחור מייק-אפ על בסיס מרקם נוזלי עם מסנני קרינה, המאפשר פיזור רחב, מריחה חלקה ועמידות טובה יותר בתנאי לחות. המייק-אפ יוצר מעין מעטפת מיקרוסקופית ובלתי מורגשת, שמגינה על העור מפני קרינה ואובדן הלחות הטבעית עם הזיעה.
  6. אולי יעניין אותכם לראות את קולקציית לקים שלנו?