2024-06-03T14:47:47+03:00
טרנד איפור פנים נוצץ לעולם אינו יוצא מהאופנה בגלל הקסם הטמון במראה זוהר וקורן. בניגוד לשנים עברו בהם חלקיקי נצנצים זהרו בהפגנתיות על כל הפנים, היום, מוצרי האיפור הזוהרים, כמו אלו של קרליין, מעניקים לפנים טאץ' טבעי, לא צעקני, ובסגנון שיכול להשתלב בכל זמן או אירוע.  
לסגנון איפור נוצץ יש כמה כללים בסיסיים ופשוטים, אבל הראשון והחשוב מכולם: להתחיל בנגיעות קלות. להוסיף ולחזק תמיד אפשר בהתאם לאירוע או לסגנון האישי.

זוהר מושלם באיפור יומיומי

הכלל השני מתייחס לאזורי הנצנוץ המרכזיים: כדאי לבחור את יצירת המראה הזוהר על ידי בחירה ממוקדת של אפקט הסופי.  יצירת מרקם עור זוהר כללי על ידי שימוש בפריימר זוהר המעניק ברק טבעי לכל הפנים. הדגשת איפור עיניים יוצרים בקלילות עם צללית מטאלית. הדגשת עצמות הלחיים יוצרים בעזרת סומק או ברונזר. 

הכלל האחרון מתייחס לבחירת המוצרים הנוצצים, מברשות תואמות וספרי לחות מקבע. כמו בכל תחום אחר מומלץ לבחור מוצרים איכותיים, ידידותיים לעור ועמידים לאורך זמן. אביזר מקצועי כמו "ספריי מקבע איפור" שומר על רעננות המראה ולאורך כל שעות היום, ומתאים לשימוש בימים חמים ולחים. 

מוצרי איפור ואביזרים

קרליין מציעה לך מבחר של מוצרי איפור במחירים סבירים, שנוצרו במיוחד להשגת מראה נוצץ וזוהר  בדרך מקצועית, קלה ומהירה.

Bold Golden Primer - פריימר במרקם משי עם פיגמנטים מאירים בגוון זהב, מחליק ומאחד את כל אזור הפנים. מעניק תחושה קטיפתית לעור ואפקט נוצץ, זוהר וקורן. פורמולת הפריימר על בסיס מים, משלבת בין ויטמין 5,B  סקוולן וחומצה היאלורונית כמרכיבי לחות מרעננים, ביזבולול ואלנטואין כמרכיבים מרגיעים המעניקים נינוחות לעור. מתאים לכל סוגי העור.

Illuminated Golden eyes - ערכת צלליות עם גוונים זוהרים לאיפור עיניים נוצץ, חם, קורן וזהוב. הערכה המקצועית מציעה מנעד רחב של צבעים בתשע צלליות הנעות מגוונים בהירים עד הכהים, במרקם קטיפתי  וזוהר. כל צללית מכילה ריכוז פיגמנטים בעלי צבע עשיר במיוחד, מוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי והנוצץ שעות רבות לאחר המריחה (Fade-resistant).  מרקם המשי של הצללית נמרח בקלות, נצמד היטב, אינו יוצר הצטברויות בקמטוטי העפעף ואינו נמרח.

Color Blush  - סומק פודרה לחיטוב והדגשת הלחיים, בגוון וורוד נוצץ (02). בעל מרקם קטיפתי בשילוב סיליקונים עדינים, המאפשרים פיזור קל, נעים ועמיד על העור. מועשר בנוסף במרכיבי לחות וגוונים עם פיגמנטים טהורים ונוצצים המעניקים מראה נוצץ, עדין וקורן. 

Shimmer & Glow  - ערכת הארות (שימרים) מקצועית להענקת מגע של אור נוצץ וזוהר לפנים.  משלבת ארבעה גוונים עוצמתיים ומוארים המעניקים זוהר ויוצרים תחושה של 'נשיקת שמש' וברק קורן לכל גוון עור.

מתאימה במיוחד להשלמת טכניקת ההצללה.